Alimente pentru bună-dispoziție

Într-o lume tot mai agitată, în care stress-ul devine treptat o mare problemă, trebuie să utilizăm toate mijloacele de combatere a efectelor acestuia. O soluție este reprezentată chiar de către unele alimente la îndemâna oricui:

Nucile: excelentă sursă de acizi grași esențiali omega-3, furnizează creierului tău combustibilul necesar pentru ca celulele sale să funcționeze impecabil;

Ceaiul negru sau verde: consumat fără excese, îți alungă stările depresive; folosește indianul ”chai”, un amestec de ceai negru și condimente (nucșoară, scorțișoară), acestea din urmă adăugând dulceață naturală și arome minunate; încearcă și ceaiul ”rooibos” (se găsește în supermarketuri)- un execelent energizant natural;

Lintea: aduce organismului acid folic (rezerve de vitamina B- esențială pentru buna funcționare a sistemului nervos); studiile arată că deficitul de acid folic influențează negativ metabolismul serotoninei, dopaminei și noradrenalinei- ingredienții bunei dispoziții; o cană de linte furnizează trei sferturi din necesarul zilnic de acid folic, dar și fibre care ajută la stabilizarea glicemiei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *